The Sentinel put the article about the deputy on their website today, trying to pass it off as an article they published in today’s paper–but they didn’t even change the two errors where they had Barnwell’s name instead of the deputy’s!  It shows everyone just how much they are paying attention–apparently not much.

Advertisements